Kontakt:
Jakubowice Murowane 8
20-258 Jakubowice Murowane
tel. 81 478 17 67
tel. komórkowy: 609 568 788
fax. 81 746 50 01
Sekretarz Gminy organizuje warunki sprawnego funkcjonowania urzędu. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
Zapewnienie działania urzędu i zgodności wydawanych decyzji z obowiązującymi przepisami prawa.
Organizacja pracy Urzędu Gminy i koordynowanie działań podejmowanych przez komórki organizacyjne.
Nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
Wydawanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.
Przedstawianie Wójtowi propozycji do określenia zakresów czynności pracowników urzędu,
Przedstawianie Wójtowi propozycji do projektu budżetu.
Zapewnienie przestrzegania tajemnicy służbowej przez pracowników Urzędu.
Zapewnienie skuteczności sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym.
Inicjowanie i tworzenie warunków podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych.
Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz innymi jednostkami organizacyjnymi gminy.
Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
Prowadzenie ewidencji umów.
Prowadzenie ewidencji pracowników i wykazu stanowisk wymienionych w art. 41 ust. 4 ustawy o emeryturach pomostowych.
Prowadzenie ewidencji zarządzeń.
Prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych.
Prowadzenie dziennika kontroli zewnętrznych.
Prowadzenie, koordynowanie i nadzór nad kontrolą zarządczą.
Skuteczne informowanie Referatu Finansowego w zakresie spraw kierowanych do egzekucji.
Współpraca z Referatem Promocji.
Organizowanie i koordynowanie zadań obronnych wykonywanych przez Urząd, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.