Po otrzymaniu informacji od pracownika Urzędu Gminy Wnioskodawca zobowiązany jest dokonać płatności:
na rachunek bankowy nr
73 8689 0007 6500 0108 2000 1970
w tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko oraz adres wnioskodawcy z dopiskiem zakup węgla
Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym gminy skontaktuje się z Państwem przedsiębiorca dystrybuujący węgiel na terenie gminy i ustali termin i sposób odbioru węgla.
Na chwilę obecną Gmina zawarła umowę z firmą:
DIAMENT S.C
ul. J. Kasprowicza 83
20-258 Lublin
UWAGA!!!
Aby przeciwdziałać ewentualnym próbom oszustw telefonicznych pracownik Urzędu Gminy
poza zapytaniem o imię i nazwisko (wpisane we wniosku) oraz ustaleniem terminu i zasad zakupu węgla nie ma prawa pytać o numer dowodu osobistego, nr PESEL lub podawać numeru konta
do przelewu. Każde takie pytanie MOŻE BYĆ PRÓBĄ OSZUSTWA i należy natychmiast zgłaszać takie przypadki.